سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

93/10/9
8:29 ع

پروژه مشهد مال در زمینی به وسعت هشت هکتار است و زیربنای حدود 500هزار متر مربع  در یک موقعیت ساختاری و عملکردی خاص مشهد در خیابان سجاد واقع شده است. مهمترین مزیت این پروژه را میتوان به موقعیت مکانی ممتاز آن ذکر کرد که آن را از دیگر پروژه های در حال ساخت مشهد متمایز کرده است.

جهت خرید مشهدمال با آیتیس تماس بگیرید


93/10/8
4:43 ع

بزرگترین و بلند ترین برج 66 طبقه توریستی تفریحی بین المللی کاسپین با 230 متر ارتفاع در شمال آزاد راه تهران – قزوین در حال احداث می باشد.

5000 واحد تجاری، 3000 واحد اقامتی ، سالن همایش 5000 نفره با اقامت چند روزه مدعوین ، 6 تالار عروسی ، پارک برف و یخ – پارک آبی – دریاچه مصنوعی – پارک دلفین- باغ پرندگان – سالن های مختلف ورزشی تفریحی و سرگرمی های کودکان و نوجوانان – باغ گل - باغ موزه مینیاتور   رستوران گردان و 60 رستوران و محل پذیرایی برای ملیت های مختلف و مسافران جاده ترانزیت – ایجاد اشتغال برای 12000 نفر.

جهت خرید برج پردیسبان و کسب اطلاعات بیشتر با آیتیس در تماس باشید

 


  

93/10/8
4:38 ع

خانه مدرن پاسارگاد یک مجتمع تجاری تفریحی است که در موقعیت بسیار عالی در خروجی شهر مشهد به سمت شاندیز و در ابتدای مسیر شاندیز قرار دارد.

وجود چندین مجتمع توریستی و تفریحی همچون پدیده شاندیز و پارک آبی سرزمین موج های خروشان که بزرگترین پارک آبی سرپوشیده جهان است در تمامی فصول زائرین بارگاه مطهر رضوی را جذب می کند و وجود پروژه فاخر و زیبای خانه مدرن پاسارگاد در ابتدای این مسیر جذب گردشگر منطقه را دوچندان می کند.

علاوه بر این شهر ییلاقی شاندیز و منطقه بسیار خوش آب و هوای زشک و ابرده در جذب توریست و گردشگر نقش مهمی را در منطقه ایفا می کنند. 

برای کسب اطلاعات بیشتر با آیتیس در تماس باشید.

  

93/10/6
11:39 ص

مجتمع برج بازار مشهد با رویکردی تجاری و گردشگری طبق برنامه زمانبندی در حال احداث می باشد. شش طبقه بالای آن با کاربری اداری و 12 طبقه بعدی بصورت مسکونی ویژه برنامه ریزی شده است. بنای دور برج در چهار طبقه تجاری و یک طبقه انبار مجموعه با عنوان "بازار بزرگ سنتی" به شکلی مدرن طراحی و در حال ساخت می باشد.

بازار بزرگ سنتی پیش بینی شده در پروژه برج بازار بین الملل خاورمیانه به صورت راسته بازاری نظیر بازارهای اصیل ایرانی زند، وکیل و اصفهان به شکلی مدرن طراحی شده است.
جهت به اتمام رسیدن سازه برج، 27 ماه زمان در نظر گرفته شده و برای قسمت تجاری پروژه، حدود پانزده ماه و تا کنون پنچ تا شش درصد، پروژه پیشرفت فیزیکی داشته است. 
برای کسب اطلاعات بیشتر با آیتیس در تماس باشید.

 



ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ